ابو ظہبی ٹریفک پولیس نے ڈرائیورز کو وارننگ جاری کر دی

Abu Dhabi Traffic Police issued a warning to drivers
07دسمبر2019
(فوٹو فائل)

ویب ڈیسک: (ابو ظہبی) متحدہ عرب امارات کی ریاست میں ٹریفک حادثات کی روک تھام کے لیے آگاہی مہم کا آغاز کر دیا گیا جس کے تحت سڑک پر انتباہی بورڈ نصب کیے گئے ہیں۔

خلیج ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق ابوظبی پولیس نے ڈرائیورز پر زور دیا کہ وہ سیفٹی پاتھ ’حفاظتی راستے‘ کی مہم کا حصہ بنائیں اور جہاں رکنے کا بورڈ نصب ہو وہاں پر گاڑی کو روکیں۔ پولیس حکام کے مطابق انتباہی بورڈ نصب ہونے کے باوجود گاڑی نہ روکنے والے شخص پر 500 درہم کا چالان ہو گا کیونکہ یہ قانون کی خلاف ورزی میں شامل ہو گا۔

محکمہ ٹریفک پولیس کی جانب سے شہریوں کی آگاہی مہم کے لیے ایک ویڈیو بھی جاری کی گئی جس میں انہیں سمجھانے کی کوشش کی گئی کہ وہ اپنی اور دوسرے کی حفاظت کے لیے گاڑی احتیاط سے چلائیں اور موڑ پر کار کو روکیں تاکہ دوسری طرف سے آنے والی کو دیکھ سکیں۔

یہ بھی ملاحظہ کیجئے: ابو ظہبی میں واقع متحدہ عرب امارات کا صدارتی محل عوام کیلئے کھول دیا گیا

 

View this post on Instagram

 

بالفيديو .. شرطة أبوظبي تدعو السائقين الى التوقف كليا عند إشارة قف ( stop 🛑 signs ) . . دعت #شرطة_أبوظبي السائقين ضمن حملة #درب_السلامة الى الالتزام بالتوقف الكلي عند #خط_قف . وذكرت ان عدم #التوقف_الكلي عند خط قف قد يتسبب في وقوع حوادث تصادم خطيرة بسبب عدم قيام السائقين باستخدام التقاطعات وملتقيات الطرق بشكل صحيح. وحثت #السائقين على ضرورة اعطاء الأولوية للمركبات التي تسير على الطرق الرئيسية وعلى المركبات القادمة من طرق غير رئيسية أو فرعية التوقف لإفساح المجال لتلك المركبات بالعبور. #في_أبوظبي ‏#InAbuDhabi #أبوظبي_أمن_وسلامة ‏‎‏#Abudhabi_safe_and_secure #الإمارات #أبوظبي #شرطة_أبوظبي #أخبار_شرطة_أبوظبي#الإعلام_الأمني ‏‎‏#UAE #AbuDhabi #ADPolice ‏‎‏#ADPolice_news ‏‎‏#security_media

A post shared by Abu Dhabi Police شرطة أبوظبي (@adpolicehq) on

ویڈیو میں بتایا گیا ہے کہ جو ڈرائیور حضرات سڑک پر نصب بورڈ کے احکامات کو نظر انداز کر کے گاڑی چلاتے ہیں وہ دراصل قوانین کی خلاف ورزی کر رہے ہیں۔ ٹریفک پولیس نے ڈرائیورز کو ہدایت کی کہ وہ درمیان سڑک پر گاڑی چلانے کو ترجیح دیں تاکہ حادثات کم سے کم ہوں۔

Facebook Comments